Jul 1, 2010

Menghoyan Si Besday Gurl

"Happy Birthday Cik Gedik yang ke - 25
Makin tua dah Cik ini...
Semoga panjang umur dan murah rezki
Dan semoga bertemu jodoh cepat2..."
Hehehehe...

Itulah antara rumusan ucapan yang CG dapat mase besday yang lalu... Anyway Thankz a lot fren... Korang lar yang membuatkan diri ini terasa masih dalam dunia ni... Ingat kan aku dah menjelajah ke angkasa lepas dah... Rupa-rupanya, kaki ini masih lagi di lantai opis tengah update blog... Aisehhhh...~~~~

::MG wif my Sweetest Cuppy::

2010 ni merupakan tahun ke-25 CG hidup dalam dunia ni... Dalam 2,3 tahun ni banyak yang aku lalui... Dan kebanyakan nyer pahit2 lar... Tapi x semo pahit k... Ade jer kemanisan... Banyak jer yang manis... X kurang jugak Ade jer yang masam2... Yang xde rase pun ade... Kalau nak sedap di buat ayat, Ikan Siakap 3 rasa (Apekah kena mengena ikan siakap dalam isu inih???)

::MG wif Sweet Chocolate::

Memandangkan tahun ni masih lagi Lone Ranger, malah Lone ranger yang lebih hangat dari biasa, tibe2 aku dapat ilham Menghoyan versi Cik Gedik... Dapat ilham ni pun awal tahun ni... Memandangkan banyak menda yang aku impikan kalau ada 'Dia' (Dia di sini bermaksud boipren k...)... Dan sekarang ni tgh lone ranger, harapan daripada 'Dia' tu sama sekali lar x kan dapat, jadi aku usahakan sendiri... Walaupun nampak seperti buang tebiat aka Menghoyan, tapi aku pedulik ape... Asal aku puas... Wohoooo...~~~~

Jadi inilah hasilnya... Kopak gak duit aku menyediakan semo ni... Ape yang aku wat is ~~~
  1. MG
  2. CupCakes Little Gemz
  3. Homemade Chocolate by Nowwa Choc
Giler sehhhh memang puas hati... Kalau tunggu 'Dia' pun jangan arap leh dapat semo nih...

::Close up Choco Box::


Siapakah MG??????
Nama penuh MG is Mr Gendut... Kirenyer dia ni Jantan lar... Perut dia memang buncit, tu pasal dapat nama Gendut... Aku beli lat Love Lace kat JJ... Lame beb dah usha teddy bear... Dari ker Mid Valley, sampai lar ker JJ ipoh nih... Nasib jumper... Dan kebetulan, jodoh kami mase dekat2 ngan besday aku... Kire anugerah sempena umur aku yang dah mencecah 25thn lar jugak ni...

Sikalang tido peluk MG... Sikit lagi berBAU lar dia... MG juga merupakan Boipren kepada Comey... Nanti aku perkenalakn Comey kepada anda... Comey ni dah 6 tahun bersama aku... Mase besday aku yang ke - 19 dulu... Dihadiahkan oleh "Seseorang".... X sangke sampai sekarang dia teman aku... TQ Comey.... Oleh yang demikian, berkat kesetiaan anda, saya bagi MG as ur boipren... Mesti Comey suke... Hehehehehe.....

Jejom KLIK2 ngan MG....




Sayang padamu MG... Hadiah aku yang ker 25.... Tatkala ni tibe2 rindu nak peluk MG... Lambatnyer nak balik opis.... Aisehhh.... ~~~

4 comments:

Dessert Queen said...

Happy Birthday dear..alah sorry la oreo tak cantik..huish akak turun Ipoh 24 Julai ni..jom jumpa..akak kasik popcake..alahai adik aku ni!

Imma Yusri said...

popcakes???? alaa xnak as gift, tp nak kak nowwa ajar wat popcakes... huhuhu

n0n0n said...

sini lg gedik?wakakakakaka....

Imma Yusri said...

hampeh ko nonon.... tp cam ko x bese ngan aku... wakakaka

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin