Aug 13, 2012

Merdeka Day....

Setelah menghadapi 2 hari rehersal, akhirnya tiba juga ke kemuncak acara...Cuak x cuak.... Memang cuak lar, sebab ini adalah pertama kali aku join kawad peringkat Negeri Perak... Selama ni peringkat sekolah pun x lepas... Dan sebelum ni asek jadi penonton jer... Kali ni, buat julung-julung kalinya, aku menjadi salah seorang peserta.... (Lepas ni x sure lagi join... Tahun ni xpat join sebab ade kenduri Eli... Next year xpat gak join, sebab dah bunting... kekekeke...)

Ok, back to the event.... silalah scroll ke bawah untuk mengetahui alkisah bergambar saya.... ^^

















Last but not least, adelah 1 peristiwa berlaku mase ni.... Semasa acara lompat melompat seperti di bawah, kamera yang aku selit kat poket kontot aku telah melompat keluar tanpa minta izin dari aku.... Lepas jer lompat melompat, aku kembali ke team aku tanpa mengutip balik kamera yang tercicir.... Akibatnyer, kamera yang aku hadiahkan pada mak itu HILANG.... Uhuk3.... lagi sedih, pic yang macam2 ade dalam kamera pun HILANG.... Sadis sungguh rasenyer.... Alahai....

Sambutan Hari Kemerdekaan ke 54
Di sambut pada hari Malaysia 16 September 2011
Bertempat di Padang Ipoh

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin