Nov 17, 2008

RaYa ParT 6

Rayeee.... lagiiiii wehhhhh....

Kali ni aku nak cite sal raye UTP yang lalu... Bese lar, tiap-tiap tahun memang de Jamuan ni kat sini... Semua staff bawak lar family derang... Aku yang bujang ni takat bawak diri ajer lar... Alaaaaahaaaiiiii.... Cedih jer ayat..

Yang best raye ni bukan sebab makan dia... makan best lar jugak, tapi x cukup... Banyak yang abes... Tapi yang bestnyer sebab aku dapat lagi cabutan bertuah... macam tahun lepas lak... heheheh... Tahun lepas aku dapat kipas meja, and tahun ni aku dapat Iron lak..
Alhamdulillah syukur pada-Mu Ya Allah...
banner RAYA UTP
Aku ngan Ya
Tahun ni aku join K.mas n family
Ni jer lar kawan yang aku jumpe kat sini
Mase beratur nak amek kambing
Orang tengah potong kambing
Ngappppp...

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin