Nov 25, 2008

Field Trip To UTM + S'pore

Pada bulan Ogos yang lalu, iaitu pada 29 Ogos 2008 aku bersama2 ngan student U-City UTP telah mengadakan lawatan ke Johor and Singapore... Ni kirenyer aku nak amek kesempatan melancong lar..huhuhuhu.. On the 1st day, kitorang melancong dulu ke UTM, Skudai... Memang best planning lawatan ni, tapi penatnyer usah cakap lar.... Aku ngan Kak Ina takat join aktiviti mase belah pagi jerk... Bile petang kitorang tido... Lantak lar kalau Kalai bengong tu nak bising or ape....
Ni lar Guess House yang kitorang duduk tuh...
(For Staff Only) View mase kat dalam kampus
Mase makan...Ni kat dalam Lab konkrit
+Dak2 Kelab Civil UTM+
Ade jer si Safri nih
Nic pic...
Ni muke Ex-President U-City
Ex-President ni nak cari gadoh kot...!!????
Kesimpulannyer, trip mase kat UTM betol2 memenatkan... Almost semo dak2 ni merah2 mate... alahai, kesiannyer... Nasib aku ngan Kak Ina amek langkah drastik...= TidO... kahkahkah... Adek aku si Nazim pun same... G tido jer mase petang tuh... Kalau x tido komfom ari2 pas tu x ceria.. huhuhu

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin