Nov 11, 2008

Raya Part 4

Waye... Waye... Wayeee lagi...

X abes2 lagi ngan mood raye... Tapi sebenarnyer bukan ape, nak upload gambor ni lembab sangat... Berejam2 aku kene tunggu... Mood pun bersilih2 ganti... Kali ni aku nak tunjuk kat korang semo suasana Open House (19hb October 2008) aku yang kecil-kecilan ini... Wahhhh aku x sangke tol... Banyak kawan2 aku yang datang... Lagi excited bile kawan aku yang dah pisah 11 tahun dahulu ditemukan pada hari ini... Terharukan beb... Kali ni punye makan2 kalau korang nak tau, aku yang masak dalam 75%... Fuyooo.. aku pun x sangke leh wat semo ni... Mak x tolong kali ni.. Saje ko nak kitorang berdikari...

::mEnU-mEnU jAmUan::
)Mee @ kotiaw Sup(
)Kotiaw Goreng(
)Pai Apel + Pai Nenas(
)Puding - X jadi weh(
)Kek Pandan - Beli kak Kak Idya(
)Air cocktail(

~~Tetamu awalan kau yang sampai~
~Alahai silaunyer gambo... Ashpey pun ade eh~
~Dis pic from other part~
~Geng2 SKMD tgh tengok album kenangan lame kitorang~
~Sedapnyer derang makan... Atan tuh lagi menyelerakan~
~Tengok lar si raja ni... berpeluh makan mee sup aku tuh~
~Sebelum kuar umah camni lar derang~
~3 dare pengintan~
~kawan aku nih bulan12 dah nak kawen da~
~SKMD's group~ ~geng2 from UTP except s'torina n khai..hehehehe~
~Ni tetamu yg lambat balik.. Endang+Kak Ngah+Khai+aku~
~Wif de sweetest anak Cikgu Isa SMTI~
~X dilupekan tetamu2 sempoi dari SMTI (its belong to kecut's frens) ~

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin