Oct 29, 2008

RaYa ParT 2

RaYa ParT 2 ~ Version Tapah

Pas salam2 ngan family tersayangku ini, kitorang pun ngan family Pak Ngah pg lar ke Tapah... Memang ajat nak jumpe Pak Aju sekeluarga... Pastu nak jumpe Pak Lang Isai.. Alhamdulillah... Semua perancangan berjalan dengan lancar..

Gambar 'alaa-alaa' candid ni di ambil kat Umah Pak Aju... Umah Pak Aju ni memang best... Family derang memang sporting... Tu yang layan jer posing2...

Ni kitorang ngan family perempuan Pak Aju... Ade Cik Ani (Wife Pak Aju), Kak Ayu (anak sulung) and ILa (anak bongsu)
ila+atok+aku+kak ayu
Mase kat meja makan... hehehe...
Ni sepupu aku... Kalau x kenal gak x tau lar... yang 'pinky' tuh nani, 'pink+putih' tuh raihah and sorang yang kaler ijau tuh adik aku yang kecut, IzzaTi... Yang terselit tuh abah aku... hehehehe
Ni lah dia Pahlawan2 keluarga aku... Anak Pak Aju ade 3, Menantu dia sorang, Ajek, Abah and Pak Ngah... Very nice pic... frust giler mase ni sebab kamera kau bateri dah abes.. dah lar bukan senang nak kumpul cam nih
Si comel ni namenyer ~~TINA da CutE~~ cute cam aku gak lar... kekekeke.. Ni anak Kak Ayu... baru Setahun jagung... tengah meragam ni sebab time dia tido... Alahai, comeynyer... aku pun x tahan tengoknyer... Masalah aku sekarang ni, x tahan tengok budak... bile tengok mesti tibe2 teringat nak anak sendiri... adus, gelora jiwa nih..

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin