Oct 8, 2008

PETRONITA vs PUSPANITA

Kali ini kite melawat ker Parit Buntar lak... Ade perlawan persahabatan antara Petronita Cawangan Perak dengan Puspanita Daerah Kerian... Nampak jer team kitorang gagah-gagah lagi muda perkasa... Tapi semuanyer kalah ngan makcik-makcik parit buntar ni... alahai...

Kali ni ade 2 perlawanan yang dibuat
1 - Volleyball
2 - Badminton
~~dua-dua kalah~~

**tempat berkumpul kitorang semo**
[banyak cakap jer makcik nih]
*
*
*
*
**pendek kate ni tempat makan laa**
[nampak kan pinggan2 yang susun kat situ]
*
*
*
*
**Time lawan... aku backup jer..kekekekek**
[adusss...panas matahari menusuk kalbu]
*
*
*
*
**ni tumpang glomour team aku lar**
[tgk muke semangat jer..mau x nyer... bukan main pun tadi]
*
*
*
*
**Kak Wa & Kak Hawa bg saingan sengit kat sane**

[keje aku lak jadi ~~pon-pon~~ kat tepi tu ngan kak yati da vogue n kak wahidah beeeer]

*
*
*
*
**dah selesai lawan badminton nari "poco~poco"..**
[pertama kali aku layan poco~poco]
*
*
*
*
**Bukan main lagi aku melenggok**
[layannnnnnnn.........]
*
*
*
*
**wajah2 ceria dah kalah =P**
[muke aku pun yg paling ceria nih]
*
*
*
*
**say cheese..**

p/s: disebabkan perlwanan ni lar aku mule kenal ngan si dia..

sebab dia jugak lar aku join main volleyball walhal sebelum ni aku x penah pun main...

ade jer peristiwa setiap kejadian...

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin