Oct 13, 2008

Kenduri Doa Selamat

Ini adalah kenduri yang diadakan di umah ku kat Manjoi tuh... korang nak tau inilah kenduri yang paling besar yang penah diadakan oleh Family ku...huhuhu... caye or x caye... Kenduri ni di buat bersempenan 2 anak Tuan Haji Yusri & Hajjah Ruslin yang dah keje elok... mane x nyer, abang aku yang ajek tuh dah keje Gov kat NAHRIM.. Aku lak ala-ala tuff lar... kunun keje ngan Petronas...kekekek.. Aku keje kat UTP nih... Sebenrnyer dah lebih setahun aku keje kat UTP... Ni baru lar tercapai hajat nak wat kenduri...

~~AlhamduliLLah~~


+menu yang ade+
memang best sedap2 gitu... Katering yang di pilih adalah dari Mak Ngah jer.. Senang nak kire..heheheh...
~~nasi putih~~
~~ayam goreng rempah~~
~~udang sambal petai~~
~~gulai lemak pisang~~
~~ikan masin spesel~~
~~ulam-ulaman~~
~~sambal belacan~~
~~tembikai~~
~~air sirap~~

[lauk2 yg memang sedap2 giler]


[jemput makan sayang]


[lum sampai lagi tetamu]


[adik aku nak tunjuk rajin... cessss..]


[kawan baik aku ade jer datang... tq estorina =P]

[muni wat pe tuh????]


[mak tengah cedok lauk]
[ape korang wat hah??? kecut+nani+raihah+muni]

[tetamu perempuan]


[tetamu lelaki]


[nak mule dah doa selamatnyer]


[makan time]


[ni jer lar wakil dari UTP]


[blurrrppppp... alhamdulillah... kenyang dah]


[siap dah mak kemaskan pas kenduri malam semalam]

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin