Oct 13, 2009

Water Rafting @ Gopeng Perak

Lalalala... Syioknyer join water rafting hari tu... lalalala... Nyanyi lagik... kekeke... Sebenarnya menda ni dah lame berlalu... Tapi nak tunggu gambar mahal (dibeli kat RIVERBUG) punyer pasal, baru lar ni, aku leh upload...

Anyway, menda ni happen masa 9hb Ogos 2009 yang lepas.. Aku join Petronita punyer aktiviti walaupun aku ni bukan lah dikalangan member mereka... Walaupun aktiviti ni memang best, warga-warga staff UTP xmo join pun... Finally hanya aku, Wahidah, Kalai & Dr Uemura (From Japan) jer yang join... Yang lain, ntahhhh.... >>>>no komen<<<<
[Figure 1 : Bergambar bersama Tok Janggut. Sebelum beraksi]

[Figure 2 : Wat latihan asas di darat sebelum kena campak ke sungai Gopeng tuh]

[Figure 3 : Nak mula dah ni]

[Figure 4 : Lum Pape aku dah kena hanyut... Cetttt punya Dungs]

FYI Dungs tu adalah Rafter kami... Dia ni orang Sabah... Comey leh tahan... Seorang Racer dan pernah mewakili beberapa syarikat untuk Race... Ini bukan Racer haram, tapi yang halal nyer beb... Harap Maklum...

[Figure 5 : Wachaaa aku dah beraksi... Gambar ini membuktikan aku memang ada di tempat kejadian... Bukan omong2 kosong yar... ]

[Figure 6 : Bukan senang nak wat reverse rafting camni... Hanya insan terpilih jer yang mampu]

[Figure 7 : Tapi kalau dah tersekat kat Batu tu, nak wat camne, lompat2 ler ape yang patut]

[Figure 8 : Body Rafting... Memang best... Tapi sakit bontot sebab langgar batu]

[Figure 9 : Dah sampai dah... Yeahhh... Inilah member yang berada dalam 1 sampan tadi]
[Tok Janggut + Aku + Kalai]
[Dr Uemura + Dungs + Wahidah]


[Figure 10 : Inilah bukti PERJUANGAN ku ]

p/s : Pada kawan2 ku Fana, Tiam, Imin, Wani jom lar kite wat reunion TCS kat sini... Kawan2 SKMD jugak x dilupakan, Asrul, Lydia, Pijan, Azar, Omar(leader kami), Hafizi dan sape2 lagi yang berkenaan, jom kite join same2... Mesti gempaq reunion nanti...

2 comments:

RiaNa said...

kalu I ader kat sana..mesti I pun ader dalam pics..huhuhu..jeles arrr...

Imma Yusri said...

tol tu kak yanti... kalau akak ade, ramai jugak geng2 kite pg... ni las2 tinggal kiotrang 4 orang jer...
tapi tetap best... happenning sangat.. hehehe

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin