Oct 7, 2009

Jamuan wif FYP's student Jan 2009

Menda ni dah berlaku last SEM... Dengan geng2 Jimi... Sape Jimi ni??? dia ni student fevret aku... Senang nak bekerjasama ngan dia... Tu yang leh jadi fevret... Mesti kembang kincup idung dak ni kalau dia tau... kekeke... Tapi bukan dia jer yg baik, geng dia pun masyuk jer ngan kitorang.. Diorang ni memang sempoi BEB...!!!

Anyway sangat2 lar terharu sebab 1 geng ni sponsor Sarapan Pagi wat kami tech2 yang comey2 and ganas2 (Abg Zaini)... Dan yang paling best, ini adalah kali pertama aku merasa dak FYP belanjer makan... Thanks a lot guys..

Hahaha... Gambar ni aku suke... Cam gambar ngan cikgu2 sekolah dulu... Yang dok tengah-tengah a.k.a Zaini tu sesuai sangat jadi pengetua...
Makan Time... Jamuan diorang simple jer... Tapi terharu sangat sebab sudi diorang wat khas untuk kitorang... Love u all so much.. ♥
Tayangan P.I.P.I. VERSI Sharol...
Skemanya gambar nih...
Technician Jejaka
Anak - anak dara pengintan
Cam nak gado jer si rangga tuh
H.a.p.p.y
Itulah coretan serba sedikit sal diorang... Ermmm memang best kenal ngan diorang... Anyway thanks a lot... Nasib mase konvo korang still sempoi ngan kak Imma lagi... Ingat dah lupe kat kite... Aku de posing gak ngan diorang mase konvo... Nanti aku buh gambar kat sini...

pssstt..!!! Pada dak FYP July 2009 x mo ikut jejak langkah abang2 & akak korang ni ker??? Kalau de dah niat jangan pendam2 hulurkan tangan kenyangkan perut... ;)

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin