Dec 1, 2011

Dila Sepatu Pink Kawen....

Tanggal 3hb February 2011 yang lalu merupakan tarikh keramat kepada Cik Puan Dila bersama pasangannya Angah Ganu...Tahniah aku ucapkan pada korang... Selepas Syikin, ternyata makcik Dila ni yang kawen dulu.... Uhuuuu~~~~~
Mekaseh bebanyak kepada Abang Ravi.... Sebab sudi menumpangkan aku ngan Endang sampai ke Parit Buntar... Kalau x, mau aku kim salam jer lar kat Dila....
Aku rase malas lak nak taip pepanjang kasi story morry... Jamu mate jer lah ngan pic2 aku yang comel ini... Owhhhh memang aku sangat comel... x gitu????

:: Team DKA 6A... ::
:: Minah Gedik Dak DKA ::

:: Sejak abes poli, aku tengok dak2 laki banyak yang dah bunting..... Nape hah???? ::
:: Mas & Juju ::


:: Mak budak dan bakal mak budak ::

:: Anak dara pengintan (kecuali tudung biru... hahahaha ::
:: Anak teruna pengintan (kecuali baju merah... Hohohohho ::
:: Juju bersame ehemmm ehemmm... ::
Ehemmm ehemmm dia yang banyak tolong tangkap gambor kitorang ramai2...
:: Penganti baru yang dah lame sikit ::
~~~~ Last but not least, jom lar balik Ipoh.... Udah penat dah.... Perut pun dah kenyang.....

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin