Jul 21, 2009

Congrat to mY Beloved Sister

Tahniah... Tahniah buat adik ku.... Atas kecermelangan mu dalam form 5 ini... Akak bangga sangat dengan kamu... Betol2 x sangke... Mak abah pun hepy sangat....

Last weekend tanggal 18 July 2009 adalah Hari Anugerah Cemerlang Sek Men Teknik Ipoh... (Sekolah aku dulu tuh) So aku, mak ngan abah pergi lar untuk lihat si Kecut tu naik pentas.... hehehe... Kecutttttt jer nampak dia... hehehehe... Tapi jangan x tau anda lah kebanggaan keluarga tau... Muaahhhhh....

Disebabkan hari yang penuh sejarah ini juga, aku order Cup Cakes from Little-gemz... Dah lama teringin nak order... Tapi xde function, tu yang baru sekarang order... Cute weh... Kirenyer inilah hadiah untuk dia from me and family... suke x??? hehehe...

Next hadiah, aku bawak dia tengok tranformer site depan... Cettt sakit pale aku... Hari yang same jugak kitorang g layan Restoran Laksamana Cheng Ho... Macam2 lak kami buat rupenyer... hehehe



1 comment:

Anonymous said...

tahniah kat adek die...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin