Aug 27, 2008

mY hEart

tHE 1 i LovE
Diantara 4 orang gambar di atas ni, ade seorang lelaki yang betul-betul aku cintai... X perlulah aku bagitau yang mane 1, cukup lar hanya aku saja yang tau... Dia adalah Cinta ku Dunia dan Akhirat... Dia lah cinta pertama ku... Dialah pelengkap hidup ku... Dia lah rindu hati ku... Dia lah cahaya cintaku.. Dia lah penawar dan dialah racun ku....Memang aku ade rase chemistry bile bersama dia...
Aku amat-amat bahagia dengan perasaan ini...

Kalau ikutkan hati memang aku nak nyatakan nama dia kat sini... Tapi aku x mo aibkan dia lak... Sesungguhnyer aku cume nak dia tau yang aku betul2 bersyukur kerana di temukan dengan dia... Dia berikan aku cinta... Dia berikan aku rindu... Dia berikan aku semangat... Dia berikan aku cahaya.. Dia berikan aku senyuman... Dia lah jiwaku.... Setiap nafas ku ada dia....
Aku cinta padamu...

Tapi aku tau, aku x sempurna... Dan aku bukan pilihan dia... Dia ada haluan lain dan x mahu aku turut menyertainya... Walaupun terlalu pahit untuk ku telan, tapi aku mesti pasrah dan redho atas ketentuan-Nya.. Cukup lah aku inginkan agar kau tahu yang aku mencintaimu... Sungguh-sungguh sayang... Walaupun mungkin selepas ini aku akan bertemu dengan insan lain, tapi aku akan abadikan mu dalam hati ni sampai bile-bile.... Aku mencintaimu, sayang...

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin