Jul 2, 2008

mY DKA6[A]

~~mY CLass... mY LifE~~
This is my class... You know what class... ??? This is the most horrible class... DKA6A - 2006... Bertempat di POLITEKNIK UNGKU OMAR, Ipoh. Selama 3 tahun kami semua bersama..Macam2 liku2 suka dan duak dah kami tempuh bersama.... suka ade.. duka pun ade.. betapa seronoknyer kami di sini...

Mase kat poli ni, time sem 3 aku de penah stay ngan Nuri, Su, Ani & Sarah... sebenarnyer aku x sebulu ngan derang... tapi aku x tau ntah camne diorang leh stuju nak tinggal nyewa ngan aku.... hahahahahah.... Memang kelakar... Macam2 yang jadi kat umah sewa kau tuh... Kene ceramah ngan 'Ustaz Yaakob' tu da memang wajib lar... pastu gaduh2 lar sal barang dapur... pastu x pueh ati sebab de yang suke tiru assigment... ish..ish... macam2 da jadi... Pastu kami x penah da duduk sebumbung lagi... X padan lar... kate orang, x de Chemistry...

Semasa di sem 5& 6 aku dapat geng tetap... klu kami berempat bergambar dah macam full house punyer cover page... so cute... It is rite???? I love them so much (love as a friend..not more then that).. Name kawan2 aku ni adalah Iqmal, Hamsan, Endang and I... tapi si Iqmal tu kitorang panggil 'katak'... si Hamsan tu kami panggil 'Tunjai' sebab dia panjang sgt...yang Endang di panggil 'Esporima Fatima' n aku digelar 'kemek'. Kawan baik dia lak di panggil 'Tunjai'... almaklum lar tinggi bebenor.. Semo ni name si katak yang wat...
VSp/s: same x??? =P
~~ this is da hapy ending story at poli~~~ (*_*)

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin